OBSZARY DZIAŁANIA
Elektroniczny system obiegu dokumentów w firmie
Najważniejsze cechy oprogramowania do obiegu dokumentów
Zdalne zarządzanie dokumentami i pełna kontrola nad ich elektronicznym obiegiem
Oprogramowanie wspomagające pracę grupową poprzez udostępnianie elektronicznych dokumentów m. in.:
-
Zarządzanie umowami przedsiębiorstwa
-
Tworzenie ofert i kalkulacji handlowych
-
Elektroniczne wnioski fakturowe
-
Obieg faktury kosztowych
-
Obieg faktur sprzedażowych
-
Rozliczanie wydatków służbowych
-
Zarządzanie zamówieniami
-
Obieg wniosków rekrutacyjnych
Oprogramowanie do obiegu dokumentów odpowiedzią na problemy organizacji
Ile rocznie kosztuje firmę, poszukiwanie informacji?
Ile minut dziennie pomnożone przez ilość pracowników pomnożone przez 250 dni?
Ile tracą Twoi pracownicy na poszukiwanie pożądanej informacji?
Wraz z naszymi klientami oraz specjalistami ds. poprawy procesów biznesowych rozwijamy platformę zarządzania dokumentami. Modularna budowa oprogramowania pozwala na elastyczne dopasowanie do potrzeb naszych klientów i jego dalszej rozbudowy.
Korzyści z wdrożenia oprogramowania do elektronicznego obiegu dokumentów:
-
Odczyt dokumentów ze skrzynki pocztowej
-
Elektroniczne archiwum
-
Dostęp do dokumentów 24/7 z dowolnego miejsca i urządzenia
-
Modelowanie procesów akceptacji w systemie
-
E-obieg: wyszukanie, przeglądanie, przetwarzanie, weryfikacja, digitalizacja
-
Obsługa wielu spółek
-
Elastyczne zarządzanie dostępami
-
Integracja oprogramowania z systemami (F/K, ERP, Ksef, inne)
-
Raporty business intelligence (np. Power Bi)